duminică, 9 martie 2008

Un lanţ al slăbiciunilor amuzant

Citind pe blogul lui Ines , care m-a "provocat" la un test , am zis să încerc şi eu, măcar aşa de amuzament, ca într-o frumoasă zi de duminică. E un fel de test din ăla ...da mai departe dacă vrei sa ţi se îndeplinească 500 de dorinţe... acest "joculeţ" e o ironie la acel tip de test... hai să vedem .

Iată mai întâi regulile :

1. Put your music player on shuffle.

2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesnt make sense. NO CHEATING!
4. Tag 5 ppl
5. Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.

Să începem (shuffle-ul) :

1.How are you feeling today?
Music For Making Love - Completely. Înseamnă că nu îmi lipseşte nimic, asta e bine, ar trebui să nu mai fiu aşa pesimistă. (chiar aşa scrie în playlist... nu ştiu care e artistul).

2.Will you get far in life?
Pasărea Colibri - Ploaia care va veni . Hmm... cred că totuşi voi schimba ceva, există o speranţă

3.How do your friends see you?
Pasărea Colibri - Canarul . Cred că din cauza faptului că sunt vorbăreaţă şi eferveşcentă . Galbenă... da, sunt gemeni, culoare reprezentativă.

4.Will you get married?
Rio Negro e Solimoes - Na sola da bota . Înseamnă că va fi o petrecere cu multă distracţie.

5.What is your best friend’s theme?
Buddha Bar Chillout in Paris Masters at Work Braz . Într-adevăr, îi place muult Buddha Bar

6.What is the story of your life?
Baul Dimension - Bangla Soul. Da... întodeauna am fost atrasă de misterul Arabiei, simţeam eu că e a 5-a reîncarnare de prin Bangladesh de undeva... :))

7.What was high school like?
Jacques Brel - Chanson sans paroles . A fost de nedescris, fără cuvinte. Am simţit doar.


8.How can you get ahead in life?
Jose Alberto - Mi gran Amor te di . Iubirea va învinge totul


9.What is the best thing about your friends?
Dicro & Beto Jamaica - Praia de Ramos . Veselie, relaxare şi muultă distracţie.

10.What is in store for this weekend?
Casa de Samba Lobao e Elza Soares - Se acaso Voce chegasse . Eh.. adică găsesc orice, însă în caz că trec pe acolo, să imi aleg ceva. (Asta înseamnă că ar trebui să merg mai des la "shopping"... însă nu se numără printre pasiunile mele.. )

11.What song describes you?
Karunesh - Breathing Silence . Hmmm, oarecum. Şi tăcerea e un răspuns.

12.To describe your grandparents?
Elvis Presley (în sfârşit) - Take me to Ihe fair . Multe poveşti, bâlci si turtă dulce

13.How is your life going?
Richard Clayderman - Sonate Au Clair Du Lune . Romantică incurabilă

14.What song will they play at your funeral?
Casa de Samba Caetano Veloso e Dona Ivone Lara - Alguem me Avisou. Traducerea titlului : Cineva m-a avertizat. Chiar că... "Tu ştii că ai să mori într-o zi?.." Nu e macabru deloc, însă acest shuffle nu prea se potriveşte cu ceea ce îmi doream eu să îmi cânte... în acea zi

15.How does the world see you?
The Boys from Brasil - The land of Make Believe . Nu cred că sunt casă de binefacere şi nici mama răniţilor

16.Will you have a happy life?
Richard Clayderman - Eleana . Optimistă, dar cine e Eleana...

17.What do your friends really think of you?
Unknown Artist - Track 8. De 8 ori s-au întrebat cine sunt de fapt, dar nici acum nu au găsit răspuns. (Era o melodie de Capoeira, oricum)


18.Do people secretly lust after you?
Richard Marx - Hold on to the night. În fiecare noapte adorm cu gândul la mine

19.How can I make myself happy?
Chris Norman - Some Hearts Are Diamonds . Să apreciez adevăratele valori.

20.What should you do with your life?
Zeze di Camargo e Luciano - A paixao . Mai multă pasiune în fiecare activitate.

A fost amuzant acest exerciţiu, mulţumesc Ines încă o dată. Mâna destinului, desigur, pt. fiecare melodie. Recunosc că nu am trişat şi am fost sinceră. Piesele fac parte din ceea ce ascult eu de obicei, aşa că nu am avut nicio colindă, sorry Ines.










2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte amuzant, la intrebarea What song will they play at your funeral? am avut parte de Akon ft Snoop Dogg i wanna love you- varianta necenzurata, Doamne fereste ce perversi vor veni la acel eveniment? :))

ines spunea...

=)) Da, e o leapsa prosteasca dar am ras de fiecare data cand am vazut-o pe undeva. Observ multa muzica portugheza. Ceea ce e mult mai bine decat colinde:)