miercuri, 5 martie 2008

Nu am viaţă socială, mi-am făcut blog


*Un cuvânt înainte, pt. minţile diabolice care consideră că nu am viaţă socială şi nu am cu cine să comunic, pt. că sunt o retardată fără viitor şi din dorinţă de a ieşi în evidenţă (în concepţia lor) .... acest blog nu li se adresează acestora, să mă şteargă din lista de messenger dacă nu suportă sa vadă status cu link-ul blogului, sau să îşi vadă de viaţa lor socială plină de comunicare verbală şi non-verbală . Multumesc *

Aş vrea să atrag atenţia asupra unor link-uri ff interesante care merită vizionate, nu pentru că vă consider incapabili să le găsiţi voi, sau ignoranţi (aşa cum consideră minţile diabolice de mai sus, cu privire la scopul unui blog), ci pentru că e bine să împărtăşeşti cunoştinţele tale cu ceilalţi (cunoştinţe interesante, evident, nu stiri mondene stupide), pt. că şi eu la rândul meu, am fost bucuroasă să aflu noutăţi prin intermediul unor blog-uri.

Hotel Fox - Un hotel non-conformist din Copenhaga, a cărui camere nu se aseamănă una cu alta. Mi-ar plăcea să mă cazez acolo, numai de dragul lor.

Copacul de Hârtie

Claude Challe - Artist Buddha Bar, o muzică specială

În speranţa că nu v-am ofensat îndrăznind să vă arăt aceste link-uri doar de dragul de a comunica, promit solemn că voi face o reuniune , un forum intercultural (chiar şi cu cei care locuiţi în alte oraşe, în alte ţări) pt. a nu ne ştirbi nevoia de comunicare verbală, de care ducem lipsă pt. că suntem nişte inadaptaţi ai societăţii pt. că îndrăznim să ne exprimăm opiniile prin blog (jalnic, nu?).
Şi astfel vom bucura toate minţile diabolice. Reuniunea va avea loc pe celebrul mal al Bahluiului, sub cerul înstelat al Iaşului, unde vom dezbate, atât verbal, non-verbal, para-verbal şi metafizic trăirile noastre,încercând să concepem o modalitate de a distruge blogul (ca fenomen), pt. a restabili profundele relaţii dintre noi (ce au fost ştirbite din cauza apariţiei blogului).









6 comentarii:

ines spunea...

Oricine ti-ar fi spus asta... nu prea a gandit.

Anyway... welcome!!! >:D<

Anonim spunea...

suparata rau de la inceput :))

.harlotha. spunea...

nu mai poti tu de vb altora.Alti doar vb pe cand altii si fac

Diana spunea...

Problema este ca acestia au facut un blog imediat dupa ce l-am realizat eu pe al meu, sustinand ideea ca doar looser-ii au blog. Coincidenta ca blogul "mintilor diabolice" a fost facut in imediata zi, dupa ce l-am facut pe al meu... nu?

Multumesc pt sustineri

ines spunea...

=)) =)) =)) Da da... foarte inteligent!!! Felicitarile mele pentru inteligenta debordanta de care au dat dovada. Si... in afara de articolul in care au sustinut asa ceva, mai au si alte articole in care dau dovada de faptul ca pot aborda si alte subiecte? Ca doar n-o fi tot blogul lor despre asta :-o

Diana spunea...

Ba da, au infiintat special acel blog, pt. a atrage atentia asupra neimportantei existentei unui blog